Livedag 2025

Kære ejerleder, afdelingsleder, HR leder, arbejdsmiljøleder, teamleder, kommunal centerchef, politiker & forandringsskaber!

80% af pårørende på

tværs af sygdomsgrupper og relationer lander med en belastningsreaktion,

som stress, angst, depression og PTSD og bliver selv en del af systemet.

Det tal skal ned og det kan du være med til.

PÅRØRENDE ER DE 'NYE' SYGE

I kampen om den ydre bæredygtighed har organisationerne glemt den indre!

Kom til Fremtidens Pårørendekonference

Code of Human Care Livedag 2025


Det er en spændende og anderledes konference med oplæg og inspiration - en dag vi skaber sammen.


Du går hjem med konkrete ideer til, hvordan du kan skabe et værdifuldt arbejdsfællesskab, der også rummer tab og sorg - både som menneske, på din arbejdsplads og i 'systemet'.

Tag et KIG tilbage..

til 2023

Tag et KIG tilbage..

til 2024

Vi gentager succesen fra både 2023 & 2024 og går nu et spadestik dybere blandt andet med den nyeste forskning på pårørendeområdet samt trends om fremtidens fællesskaber.

I år er temaet tab, sorg og den transformation vi alle går igennem,

når livet slår knuder. 

Er du nysgerrig ?


Så kom til Code of Human Care Livedag 2025


Fredag den 28. marts 2025 kl. 8:30-15


Vi glæder os til at byde dig velkommen.

JA TAK ..

Programmet i 2024

LÆKKER

FORPLEJNING

PÅRØRENDE ER DE 'NYE' SYGE

Vi taler om tab, sorg og den naturlige transformation, der følger med!

NETVÆRKE

Organisations-konsulent og facilitator

Tina Ilsted

Stifter af foreningen 

VÆRDIG &

Pårørende

Maj Kær

Vice President, Head of Experience & Engagement, TDC NET

Tenna Schoer

Marie Brixtofte

Forsker & sygeplejerske

Rikke Guldager

Moderator

Louise Lind 

Pårørende-ekspert

Rikke Struve

INSPIRERENDE

OPLÆGSHOLDERE

DIN BEDSTE MEDARBEJDERS MOR ER BLEVET ALVORLIGT SYG, HVAD GØR DU ?

DU ER LEDER FOR PÅRØRENDE-KOLLEGER, HVAD GØR DU ?

HVORDAN TALER VI OM TAB OG SORG?

VIDSTE DU AT EN STRESS-SYG MEDARBEJDER KAN

KOSTE

1 MIO./ÅRET

VI TAGER ALLE SOCIAL ANSVARLIGHED ALVORLIGT


Kom til Code of Human Care Livedag 2025


Vi folder emnet ud fra forskellige vinker - en personlig og meget autentisk historie, et arbejdsgiver perspektiv, en forsker og en pårørende-ekspert.


Vi glæder os til at byde dig velkommen.

KOM OG BLIV INSPIRERET AF DISSE FANTASTISKE MENNESKER

Det lyder mega spændende..

DET DU SKAL VIDE

Du går hjem med inspiration til, hvordan du helt konkret forebygger pårørende bliver de 'nye' syge ved at sætte fokus på tab, sorg og den naturlige transformation en livskrise fører med sig. 


DKK 1.916

ekskl. moms og inkl. fuld forplejning. Sidste frist for tilmelding er 28.2.25


Comwell BorupgaardNørrevej 80, 3070 Snekkersten

Nemt at komme til. Fra Hovedbanen med Kystbanen. Ligger 100 m fra Snekkersten St.

 

Fredag den 28.3.25 Kl. 9-15

Kom i god tid for vi starter præcis

Der er morgenmad og indtjekning fra kl. 8:30


Ønsker du overnatning, så har vi fået en god pris - DKK 975,- (Normal pris kr. 1.475,-) inkl. moms

booking sker direkte til Hoteldirektør Fabio Messina på mail fme@comwell.com (Skriv at du deltager på Livedagen)

Skal du med på Livedagen 2025 ?

Tidligere gæster på LIVEDAGEN siger..

Tak en fantastisk dag, fyldt med inspiration fra oplægsholdere og spændende debat fra panelet af fagprofessionelle'.

Ann-Christina Matzen Andreasen, Virksomhedsleder, JAC

Tak for en fin dag.

Først og fremmest tager jeg med mig, at ”os fra kommunen” fortsat skal styrke aktiv lytning og fokus på det er meningsfuldt for den enkelte, den enkeltes situation, ønsker og drømme, og arbejde med fællesskaber, netværk og relationel koordinering i langt højere grad.

Rikke Lindholm Lunøe, Chefkonsulent, Gentofte Kommune, Social og Handicap

"Code of Human Care Livedagen var en utrolig inspirerende dag for mig i min faglighed som HR, men også som privatperson. Jeg er glad for, at jeg deltog sammen med mit HR-team, da det efterfølgende har ledt til gode drøftelser både teamet i mellem, men også i forhold til, hvordan vi behandler det at være pårørende i en privat virksomhed. Dagen var flot ført igennem, der var gode forskelligartede oplæg, som både kunne give grin og sug i maven. Jeg vil helt klart anbefale andre at prioritere at tage den dag ud af kalenderen og sætte fokus på det, at vi – også i private virksomheder – bliver nødt til at gøre os nogle tanker om, hvordan vi agere i, at vi alle er pårørende på den ene eller anden måde på et tidspunkt i vores liv."

Pernille Mølgaard, HR Partner, Topsil Globalwafers

Det var en fantastisk dag, hvor det boblede af energier. Mange dejlige deltager som alle havde/har fokus på forandring og som gøre en forskel. Mærkede åbenhed, ærlighed, styrke og nærhed.

Mange tak for dig og din styrke.

Betina Carstens, Direktør, ShowMyDay

Først også tusind tak for en skøn, skøn dag, der jo desværre blev lidt kort for mig. Jeg var så ærgerlig over at skulle køre. Jeg ville gerne være blevet og netværke lidt. Men jeg synes faktisk, jeg alligevel fik rigtig meget ud af det. God stemning, virkelig gode oplægsholdere og på alle måder velafviklet arrangement. Du er sgu så sej. Hatten af for dig.

Helle Rasmussen, Journalist

Jeg vil gerne sige dig 1000 tak for en fantastisk dejlig dag i godt selskab. Jeg synes det var et super team som du havde sammensat, samt det var smadder hyggeligt at tale med Pernille.

Det jeg helt klart tog med mig var at vi jo ALLE er pårørende.Det har jeg allerede belyst meget overfor mange af mine klienter.Og jeg kan mærke at det giver dem en ro i, at deres sorg og bekymringer er helt berettige.Jeg gør meget ud af at fortælle mine klienter, at det ikke kun er når man har mistede at man har “krav” på at være i sorg, det kan også være i så mange andre situationer som I alle så fint belyste det på dagen.

Charlotte Linnebjerg, Sorgcoach, Begravelsesservice

En helt igennem magisk dag - og undervejs tænkte jeg, at dagen blev helt speciel, fordi der er mennesker samlet, hvor det at præstere hårdt og fejlfrit ikke er kernen - men lysten til at skabe noget andet ikke kan holdes nede.

Helle Brams, HR Manager, NCC A/S

Tak for en magisk dag, det var en stor fornøjelse og du kan være så stolt af DIG.

Det var nogle super gode indlæg, og særligt paneldebatten var super interessant. Jeg tog med mig, at det som altid kræver noget af mig, men jeg er også fyldt med optimisme i forhold til samarbejde på tværs og især med det offentlige. Jeg sad sammen med Egedal Kommune, og alene det at så mange fra kommunen deltog tyder rigtig godt på fremtiden.

Maj-Britt Damgaard, Direktør, Farumhus

Først vil jeg sige at hvor er det stort at få lov til at være med som en pårørende til en pårørende, at være vidne til det store og enormt sårbart emne bliver taget op og at det bliver taget alvorligt.

Jeg ved jo af erfaring at samtalen, og det at åbne op for den ærlige dialog skaber grobund for forandring, og måske acceptaf at være en del af noget som er større end én selv.

Det at få indblik i hvilkeressourcersom der findes derude, er jo en lille gave i sig selv-og det store arbejde som du jo af alle de rette årsager har taget på dig.

Det at afslutte dagen med et fint standupshow var jo også en gave i sig selv, så tusinde tak for det.

Kenn Hoffmann Pedersen

RIKKE STRUVE


Jeg sætter fokus på fremtidens pårørende. I fremtiden kommer vi til at se de pårørende blive inddraget på en langt bedre måde. I stedet for mere inddragelse skal de inddrages bedre.


Jeg er pårørendeekspert. Jeg har erfaring som pårørende gennem mere end 40 år og har siden 2006 arbejdet 1:1 med pårørende som mastercoach og mentor. Jeg har undervist i mere end 25 år.

Faciliterer foredrag, workshops og samtalesaloner.


Jeg er også stifter af Pårørendeklubben, som er fremtidens fællesskab for pårørende på tværs af diagnoser. Her bygger vi hinanden op i et fællesskab af psykologisk tryghed.


Jeg træner mennesker og organisationer i indre bæredygtighed.


I fremtiden får vi succes ved at stå sammen.